Charlie Hunman

Igår drog jag och hälsade på teg så jag kunde träffa Daniel före han tog flyget eftersom jag inte hann när han kom hit från flyget, det var trevligt och jag ser fram emot i juni. Efter det drog jag hem och bytte till mjukissockar och sköna leggings sen fick jag skjuts till ica och gick till Linda & Martin och satt barnvakt till två góungar! Det blev en film myskväll efter jag och lilla CG (som nyss fyllt 5 år) hade suttit och ätit godis och sen lagt honom. När jag kom hem var jag zombietrött så jag la mig direkt! I skolan har vi föressten haft nationella prov i massa olika saker och i engelskan fick jag MVG lika som alla andra i min söta grupp. Vi skulle före det skriva några meningar om vad man ville förbättra och på det fick jag också best grades så det har blivit bättre! Nu ska jag se ett avsnitt av Sons, ska va med Therese idag så det blir kul! Ha det bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0