Lyx brunch

Hej! Imorse gjorde jag mig själv en riktig lyx brunch innan jag såg ett avsnitt sons och sen följde med och grattade cg. Igårkväll höll jag på frysa ihjäl påväg till Therese, det var så sjukt kallt och mitt ansikte frös typ fast. Hahahah nä men jag brukar bli helt röd när det blir kallt, inte bara på kinderna utan överallt! Vi såg iallafall Twilight och åt godis och marängsviss som var asgott! Föressten är jag med i Kenzas tävling om en superbra kamera. Hade varit soft att ha en high class cam när jag far till Spanien! Hoppas, hoppas, hoppas! Flera tusen är med men chansen finns ju haha! Ha det braoo





Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kommer nog sälja lite på tradera, sen kan man sälja på bloggen :) och till kompisar! ^kram

2011-02-13 @ 16:04:07
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0