Peace police

Hej! Sitter på skolan och polis studenter har besökt oss. Nu vet jag att man inte får kniva nån som försvar eftersom man inte får bära kniv. Alltså rätt obvious men om man säger att man har den pga som exempel det som just hänt? Jag frågade tydligen dumma frågor men alla är dumma som inte förstår. Jag sa typ "men har du aldrig brottats med en riktig person?" och alla började skratta men jag fick iallafall en applåd! Alla smarta förstår att jag menar en allmän person inte typ på en polis lektion med karategubbar. Kom igen!

Brr blir kallt att gå hem, fick en smak av kylan under de 5 minuter jag spenderade på skridskolektionen. Och endå satt jag i en barack.. Love to you all och gör allt till en kul grej man blir glad!

Kommentarer
Postat av: smart person ju

Sen fattar ju alla andra smarta att de är elever och inte jobbar i fält

2011-02-24 @ 21:23:24
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 10:07:31
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0