Snowmans at teg night

Hej!

Igår for jag på stan och shoppade ett vitt linne med brottarrygg och en vit topp med volanger! Jag gick på Rut och provade jeans i evigheter men när jag hittade ett par as snygga var dom för tajta i midjan, tog jag en storlek större i midjan så var satt de inte snyggt på resten av kroppen! Ah! Jag får ha hoppet uppe och leva vidare i mina leggings.

Sen tog jag bussen till ersboda och gick till Maya, vi chillade ett tag sen hämtade vi emelie och skulle vidare till teg och sa till vår skjuts att vi skulle till Hedvig men att han kunde lämna oss på teg statoil så vi kunde köpa godis och sen gå till Hedvig och se film med de andra tjejerna. Men det slutade med att vi fick skjuts till Hedvig, men då var hon inte hemma och vi var fast på typ en ö.. Fail. Vi började gå mot teg där vi skulle möta de andra och sen gå till några killar som bodde där men efter typ 5 minuter höll vi på förfrysa för det var -25 grader!! Vi var sjukt desperata och hade nästan lust att gå in till nån och värma oss men till slut hittade vi ett åldersomshem som var öppet!! Så vi satt där och typ tinade upp lite resten är ju bara roligt hahaha. Vi tog sats inifrån sen sprang vi hela vägen dit och ba "haha jag kommer skratta åt dethär när vi blir äldre om vilka idoiter vi var! Jaa, jag tycker redan att vi är idioter men jag kan inte skratta än HAHAH!!" Helt sjukt va kallt det var speciellt i leggings och tunn jacka och ingen hade vantar.. Och ja, jag blir fett söt när jag blir knallröd av kylan. LOL inte nöjd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0