Besök av M&A

Nu är mormor och Anders här, jag blev helt förvånad när jag kom hem från stan och de satt i soffan! Förhoppningsvis kommer dom på söndag också eftersom vi ska baka massor av godsaker! Dem hurtiga skulle åka skidor i helgen så vi får se! Har meddelat mamma att jag vill ha en marängtårta med grädde över och bär på till på söndag. Jag tycker det är så kul att baka så jag ska göra chokladbollar, mockarutor och Julias special cupcakes! (Dom godaste i världen) Av pappa fick jag idag åtta hundra och av mormor & Anders femhundra kronor. Och fyrahundra fick jag ju tillbaka för koftan så nu har jag 1700 kr som jag skickar in till sparkontot!  Hoppas på sommajobb så jag slipper fråga om pengar av släkten om något år eller så när det är dags för Usa. Hatar att inte vara självständig! Det fixar sig förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0