I´m a bore without you

Hej!

Idag ska jag och Anton till pappa, vi kommer spela Kinect hela kvällen och emellanåt fara till ica och köpa massa godis. Fett! Imorgon ska vi till stan och pappa ska ta med oss på café och jag får välja fika! Diggar föressten att O.C börjat på tv igen! Även fast man kommer ihåg det bättre än vad det är. O.C is still my childhood haha!

Just nu ligger jag i soffan och pratar med pappa på mobilen, jag har hållt på frysa ihjäl hela dagen för skolan är så kall så så fort jag kommit hem kröp jag in under en varm filt och släckte alla lampor. Är det bara jag som tycker det känns varmare när det är mörkt? Jag och Anton ska iallafall till pappa idag och kvällen kommer nog tillbringas med Kinect och massa godis. Blir bra!

Och gissa vad som hände? Jag la fram min 400 kroners nya kofta som jag ska lämna tillbaka på bordet och efter ett tag såg jag koftan liggandes på golvet. Jag ba "neeeeeeeej" och sprang fram och min hund hade ätit upp kvittot. Tack! Aja söt är hon ändå! Pappa lovade att försöka ordna det så jag hoppas det fixar sig endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0