Love vocabulary

Halo 2 på er!

Eh.. Min fina lilla laptop har gått sönder totalt och I am bummed! Iallafall kommer det bli fullt med städning, shopping och roligt bakning i helgen! Imorgon ska vi till strömpilen och köpa massa ingredienser till min bakning, jag är högt ansvarig för allt bak. Hihi, mom ska göra en marängtårta med massor av olika sorters bär på och jag ska baka chokladbollar, mina speciella cupcakes och chokladrutor med extra god och mycket glasyr på & kokos! Kommer bli huuuur gott som helst. Hade tusan varit värt att bara gå hotell & resturang och öppna sitt eget lilla söta café och sälja de godaste bakverken jag någonsin kommit på. Det hade varit det bästa kan jag ju lova!

Nu är jag supersugen på att spela sims, det är ju hur kul som helst hahaha! Typiskt mig, fara på ica, köpa en supergod glass, ladda hem en film och bara njuta av fredagsmys hemma! Men sims är ju också bra. Imorse var jag hos doktorn inte så kul, tandläkaren är däremot hur nioce som helst men tyvär blev det mr doc. Fattade jag inte vad jag höll på med, helt cp sprang typ marathon men vad gör jag inte? Ha en nice night everybody clap your hands OH AH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0