matilda och jag!




Idag har jag och Mattis bakat cupcakes med creme cheese frosting och massa goda dekorationer som hallon, dom vart supergoda!! Igår möttes vi på stan och så fort vi såg varann började vi garva ihjäl oss av ingen anledning som vanligt haha! Sen tog vi bussen till ersboda och vi pratade och höll på dampa som vanligt men man, alla blickar! Det gjorde det bara ännu roligare vi brydde oss inte ens. Precis alla kollade på oss och vissa log och jag träffade Adam och jag viskade för Matilda om hur vi dryg han var som stalkade mig hem efter skolan och slog mig i ryggen varje gång jag vände mig för att gå hem. Sen kastade han ett stenblock på mig och jag slängde han över ett staket och slog han hahaha! (Vi gick i trean han var störd) Sen gick vi till mormor&anders och firade mattis dom gjorde pannacotta som var as gott! Spelade absolut överens allihopa vilket var kul eftersom vi vann överlägset såklart. Sen innan vi la oss styrde vi ihop sängarna så det blev som en dubbelsäng, haha också låg vi och pratade och spelade in dampvideos efter ett tag börja vi prata om läskiga historier och blev asrädda för de va mörkt så vi bytte platser och låg vi tillslut påda två under täckerna och lyssnade på björnbröder och slappnade av sen somnade vi hahahahhaha damp

Sen skulle vi dra och bestämde oss för att jag skulle följa med till hennes pappa och sova över, vi gick till ug och lite roliga saker hände haha. Det var stängt och jag fick damp. Vi såg senare på Fried Green Tomatoes och den filmen var jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0