Träningspass

Hej! Nu är alla här och jag har hittils fått en fin ros, pengar och en berlock till mitt armband. Morfar ska komma sen så det blir kul. Efter vi fikat gick vi ungar till vardagsrummet och före sa mamma "busa inte". Anton la sig över soffan och eftersom han har spenderat de senaste fyra dagarna i ide så tog jag chansen och hoppade på han och höll fast han över armarna och magen och han kämpade för att komma loss, det uppkom en brottarluft och han försökte ta sig loss i flera minuter och tillslut rullade han ner på golver från soffan och jag följde med. Alltså ljudet medans, Alex skrattar ihjäl sig och försöker hoppa på mig samtidigt, Anton tar i allt han har och jag klibbar fast mig som en orm på han och skrattar som en överlycklig tönt eftersom jag äger alla, och min bror är stor som en man!! Tillslut skrek Anton "kittla Julia, KITTLA JULIA ALEX!!" även om jag sa före att kittling är regel att inte användas, Alex började kittla mig medans jag höll i Anton som slingrade omkring för att jag skulle släppa taget och jag skrek bara "NEJ ALEX!!" med så sträng röst jag kunde medans jag skrattade av att han kittlade mig, finally släppte jag eftersom han kittlade mig på halsen. Halsen!!!!! Typ det fegaste man kan göra när det gäller mig, halsen är lika med panik för mig ända sen jag var liten! Fusk Antonius.. Sen var det Antons tur att hålla fast mig och jag sprattlade omkring och allt möjligt och försökte se så farlig ut som möjligt för då tänkte jag att han kanske skulle bli lite rädd och släppa, jag morrade som en rabieshund och ansiktsuttrycken var inte okej kan jag säga redan nu! Men efter en stunds gnagande, armbågande och dödsryckningar så lyckades jag (såklart) vinna eftersom jag är bäst! Nu ska jag njuta av my all day everydag victory in everything och förbereda Alex för ett oberäknat anfall. Hoppas ni har det kul ocg vågar vara galen lite nu och då, det äger!


J: ey vänta jag måste dra upp tröjan.
A: HAHAHAHA NEJ!!
J: men kom ihåg greppet så pausar vi bara i 5 sek!
A: okej... *done* MOHAHAHA
J: MO-HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0