Love, love, love love. Listen to the music

Hola chicos.

Igår hade vi bad och det var jättekul, jag älskar att bada under skoltid eftersom det är som en himmelsk utflykt gänfört med vår kära lilla skola. Alla gick på bussen och jag satt framför en viss lunke som helt plötsligt damp-gnuggade i mitt ansikte med sina vantar och det gjorde as ont och jag började blöda näsblod. Fett nice eftersom jag var fast på en buss utan papper och vissa började ge mig a4 papper så snällt men det kändes inte skönt. Leo hade en bit papper men själva pluggen blev röd ahh... Killarna bah "aah luta bara bakåt" men wtf jag är ingen vampyr jag njuter inte av att dricka mitt eget blod liksom.

Sen var det bad dags woo!! Vi tjejer var hur sega som helst och jag hade inga bikinitrosor som passade my fat ass (woo!) vilket är bra men inte igår eftersom jag inte hunnit köpt nya.. Jag hade iallafall med mig ett par bruna virkade shorts och när jag stod i duscharna (som man inte kan gå ur med tanke på att sitta och huttra medans bengan pratar i hundra år) och shortsen blev värsta hängiga och långa. Jag bah whaat the fuck och la dom i en hylla och sen var det hopp i poolen med vattenpolo. The maestro myself gjorde två mål. Sen försökte bröderna brus (hahaha) dränka mig och när jag returned the deed så fick lilla inte så stora storis panik hahahahha. En bitch armbågade mig under vattnet också och jag började blöda näsblod igen. Haha. På kvällen kom jag på att jag glömt shortsen där så Johan skjutsade mig till badet och det var tusen bilar utanför, jag hämtade dom iallafall och sen for vi till golfbanan för att hämta min bag!

Idag har bara varit random som vanligt. Brottats lite with my biatches and my new hoes oggah aka jugar and poppe som jag aldrig lyckas få på glatt humör på sistonde. Tråk. Ska se ett avsnitt Sons Of Tucson som äger balle. Godnatt gottfolk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0