Dagens smarta drag!

Idag på skolan så skulle jag gå in på toan, jag stängde och fingrarna var emellan. Aaah! Jag trodde jag höll i handtaget men egentligen höll jag i själva dörren och glömde att släppa före dörren slog igen! Fy tusaaan vad ont det gjorde, kommer knappt ihåg vad jag gjorde men jag började hoppa sen la jag mig ner på golvet och skrek efter katta och tårarna började komma, tidigare hade Moa gått förbi och hon trodde bara att jag dampade. Damp. Tillslut kom kattis och hjälpte mig och skölja under kallt vatten sen gick vi till skolsköterskan och jag fick en ispåse som såg ut som mjölk! Aj aj aj vad jag bara hoppar till när jag tänker på hur läskigt det var just föratt det inte bara var på kött utan nära nageln aj. Det gick iaf bra och nu har jag ett plåster :)

Men liksom, hur kunde jag stänga dörren medans jag höll i den? Alltså det är ju verkligen overkligt o-smart sånt händer inte! Det värsta var att jag alltid stänger skithårt så dörren ska gå igen utan att behöva dra ner handtaget så jag tog som vanligt sats för att snabbt få igen den. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0